o Anbefaler alle å møte på Lagledermøte torsdag 06.08.26 kl 21:30.
Oppmøtested i AKSA-matteltet på Alta Idrettspark.
Har du husket å:
o Fylt ut laglister i Cupmanager/påmeldingsportalen. Ingen spillere er spillerberettiget uten at navnet er påført laglisten. For spillere som har dispensasjon fra de respektive kretsene må dette markeres tydelig og kopi av dispensasjonen må vedlegges
o Satt deg skikkelig inn i turneringsreglementet
o Registrere kontaktperson under turneringen? Husk at denne personen må være tilgjengelig under turneringen i tilfelle om kampendringer. Dersom klubben har med flere lag må dere selv sørge for at rett person står oppført på rett lag, med e-post og telefonnummer. NB! Denne personen trenger ikke være den samme som på påmeldingsskjemaet.












